People from the Carpet

känner ni igen Mary?
Dakota Fanning kom precis 5 min efter att ja la upp den här bilden
Vår alldeles egna Mike Newton
fick precis höra att de skrikande tjejerna har köats sen i Torsdags :O
vem orkar egentligen vara där ute i flera dygn, man måste ju bli förfrusen och få förstoppning
huvudkaraktären från Glee Rachel tror jag hon heter i serien klev precis ut från limon
Här har vi Paul från The Wolf Pack
Och här har vi Alec (tror jag nu är jag trött och kan mycket väl blandat ihop de)
jag vet att jag gör dessa inlägg mest för mig själv
för imon kommer det ju riktigt bra bilder ut på nätet
och ni slipper mina mobilbilder på en dataskärm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0