Reclimate

så jag har ju inte länkat till min film
filmen heter Enviroment Heroes, nr 82 om ni ska rösta
och det ska ni väl?;)
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL SIDAN

Så igårkväll tänkte jag "imorgon ställer jag min klocka 10 min inna så jag kan snooza"
jag hör klockan ringa och tänker ha, jag kan fortsätta sova
efter ett tag ringer min mobil, det ringer, ringer och ringer
och jag tänker "kan inte den där idioten bara lägga på"
så jag går upp, ser att filippa har ringt och tänker "varför ringer hon mig klockan 8"
jag svarar inte utan lägger på. Sen ser jag till min förskräckelse klockan är 8.57
jag ska gå klockan 9. Så jag hinner mirakulöst göra mig klar på 5 minuter
och äter en clementin och actimel på väg ner.
imponerande säger jag bara

Kommentarer
Postat av: Filippa

jag e väldigt imponerad iaf! ;)

2009-11-27 @ 15:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0