Skönheten och Odjuret -morden tappning

Beastly är baserad på en bok av Alex Flinn med samma namn. Beastly är en nyskapande variant av Skönheten och Odjuret som äger rum i New York.
...
Kyle Kingsbury är en populär, snygg och rik kille (vi anar redan nu var filmen är på väg) som efter att han har gjort narr av en tjej i sin klass, som egentligen är en häxa vid namn Kendra, blir förvandlad till ett odjur.
...
I filmen känner vi också igen några unga skådespelare bl.a Vanessa Hudgens (High School Musical), Mary-Kate Olsen (Holiday in the sun, New York Minute) och Alex Pettyfier (Stormbreaker, Wild Child)
Ingen av dessa filmer, som skådespelarna har varit med i är något direkt att skryta om. Men jag har sett trailern på Beastly och den verkar faktiskt lovande. Någonting som jag är nyfiken på är Mary-Kates utveckling, man kan säga att hon var min Miley Cyrus när jag var liten, hon och tvillingsystern var mina stora idoler.
Ett annat känt ansikte är Neil Patrick Harris som spelar en mycket uppskattad karaktär i "How I met your mother" enligt många.
...
Filmen har premiär 29 oktober 2010 i Sverige
...
ska du se den?
bilden är från http://www.mannythemovieguy.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0