Twilight + New Moon kväll


Jag var taggad för detta event. Jag står i mitten för att skymma killen som jag är så nära på att hata

Filippa och Lizette var oxå taggade (inombords)

Denna snygga popcorn-kartong var jag ju bara tvungen att köpa och bara äta halva utav

Monika, Matilda och Rebecca

Innan Twilight skulle börja
Innan jag blev pissed för att det inte var någon tävlingen - jag hade ju för 17 läst på i 2 veckor för att kunna allt.
De hade ju en utlottning och jag vann såklart inte, för ni kan ju känna de svala vibbarna i denna text

Ben och Jerry hängde såklart med
Och något jag inte var beredd på var allt jubel och applåder som kom när Edward dök i matsalen i Twilight. Jag och Filippa brast ut i gapskratt. Och sen i New Moon när han kom ut i ängen och situationen upprepades.
Sen det roligaste var nog tjejerna bakom oss, som satt och pep, grät och bokstavligt stönade och suckade hela tiden. Och när Jacob visade sin muskulösa kropp jublade de flesta i salongen, utom jag. Som satt och försökte knuffa undan Jacob från bioskärmen.
...
Och sen Anna vi tänkte på dig, stackarn som låg där hemma och va sjuk och missade det här
Men för att trösta henne så var det inte så värt att gå på förhandsvisningen
men som jag sa innan, sjukt bra gjord, effekterna, klippningarna, humorn och agerandet. Den superbästa punch-linern i slutet, den jättefina scenen i klocktornet, en Edward som var snygg i varenda scen.
Men någonting var inte likadant som i den första, och jag tänkte när jag gick ut där
Jag ska inte se den här på bio igen, jag tror ärligt talat jag kommit över det här
Ja, det blev ett lyckligt slut även för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0