Spinoff Melrose Place

Något jag har missat helt är att Aaron Spellings andra ungdoms-show ska få en spin-off.
Jag snackar alltså om Melrose Place.
Det är dags för en ny generation av ungdomar som vi ska följa i samma lägenhetskomplex som förut.
Och två stammisar dyker upp igen: Sydney Andrews och Michael Mancini
Personer ni kanske har hört talas om, som ska medverka:
Jessica Lucas ( 90210 , Beverly Hills egna spinoff, och She's the man)
Som Riley Richmond
Katie Cassidy - Jesse McCartneys gamla flickvän, är det ända jag vet;) Men hon har ju synts
Som  Ella Simms         i lite annat ( Supernatural, Harper's Island, Click)
Ashlee Simpson- Wents - Jessicas lillasyrra (Sjunde Himlen)
Som Violet Forster
Michael Rady - (Greek, Swington)
Som Jonah Miller
Stephanie Jacobsen ("Terminator: The Sarah Connor Chronicles", Home and Away)
Som Lauren Yung
Colin Eggersfield (All my Children, The Good Guy)
Som Auggie Kirkpatrick
Shaun Sipos (Shark, The Grudge 2)
Som David Becker
Victor Webster (Surrogates, bioaktuell just nu, Förhäxad)
Som Caleb Brewer
The New Crew
Jag tror serien redan har börjats sändas, eller så kommer den ha premiär de 2 närmaste veckorna framåt
(I Sverige alltså)
The Old Crew
(lät inte lika roligt, old rimmar inte på crew...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0