My thursday

Jag skulle kunna säga att jag tycker det är patetiskt att lägga ut bilder på sin mat.
Men så patetiskt är det ju faktiskt inte, det är ju bara ett sätt att skryta om att jag ätit godare mat än du, eller?
Tog som sagt fika/lunch med Michelle hon fikade jag åt mat, trevligt att träffa den tjejen nu.
Har ju inte sett henne sen vi sommarjobbade tillsammans.
...
Sen var det dags för den sista teorilektionen i mitt liv (förhoppningsvis)
Och efter det följde jag med Emma och hennes syster ner till Stora Hotellet för att äta ute ännu en gång, denna dagen. MUMS!
Sen drog vi hem till henne och tittade i massor av skolkataloger, därav bilden nedan.
Sjukt bra dag idag må jag säga.
Även om halsen är värre än någonsin, frågan är om jag är frisk nog att åka till Monika imon. Typiskt förra gången jag skulle ut till Vaggeryd var jag sjuk med. Tydligen väntar något olyckligt på tåget, för ödet vill inte att jag ska dit. Typiskt för jag hade världens bästa kostym (nästan)
Jag och Emma, 6 år
....
Melina: Shit jag kommer bli hög på alla dessa tabletter
Emma: Skitsamma, det är bara att knarka på
(Det är bra att ha vänner som stöttar en)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0