nej ingen liten fröken solstråle för mig

har ju hört alla snacka om denna filmen "little miss sunshine"
så jag tänkte ju passa på att titta på den nu en lördag kväll
men jag säger bara tråkig, och bytte istället över till Johnny Depp och Lena Olin i "The Ninth Gate"
Grejen är den att jag tror inte jag är en filmfantast utan för mig är det inte att utforska filmen, utan skapa den
så jag erkänner jag älskar det amerikanska slutet för vägen dit är så fascinerande
sen älskar jag filmberättandet i t ex The Factory Girl - för det är så mycket stil och personlighet i den, en färgrann film enligt mig
men nu ska jag fortsätta kolla på filmen, Depp sitter fast i ett trägolv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0