Treatment

GOSH! nu är mitt huvud uttömt på tänkade och min vanliga rygg har blivit en puckelrygg för jag suttit så mycket vid datorn idag.
Har precis fixat filmmanusförfattarkursen-läxan, japp sista minuten som alltid
men jag tror jag får energi och ideér då
för jag är en sån som alltid pluggar till proven dagen innan, och det går faktiskt hyfsat
.... (det funkar inte med mellanrum så jag gör prickar)
............
Dock så kanske jag råkar missa morgondagens kurs igen, jag har bara gått på 2!
av typ av 5, okej det var ju typ hälften, sen var hon sjuk en gång så det blev 6 egentligen
men jag har ju faktiskt gjort alla uppgifter tills varje gång, så jag lär mig grejer
jag och filips ska på hårmodellsuttagning imon, that's why
men nej jag vill inte missa kursen igen,
....
jag vill ha det så fridfullt som det ser ut som jag har det på bilden, även om det gjorde sjukt ont att ligga på den stolen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0