Vem ska spela Frank Sinatra?

HAR SÅ MÅNGA FILMNYHETER - men jag delar upp de lite de närmaste dagarna
...
Martin Scorseses ska göra en film om Frank Sinatra
Men den stora frågan om vem som ska spela honom är ännu oklart.
...
Förslag är bl. a Johnny Depp, Leonardo Dicaprio och George Clooney. Dock sägs det att det är hela 9 namn på kandidatlistan.
...
Jag tycker nog Clooney är lämpligast för rollen, men jag menar Depp har testat det mesta, men jag har aldrig kunnat koppla honom till någon som Frank Sinatra. Att han ska spela Michael Jackson däremot tycker jag är självklart, men detta kan också vara en utmaning för honom och jag menar alla skådespelare älskar ju utmaningar.
Leo däremot är jag rädd bara kommer göra en nyare segare (om det nu är möjligt) variant av The Aviator.
Vad tycker ni?
bild på Frank Sinatra från http://www.boston.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0