Dagens ups and downs

DOWNS
* inte bästa dagen idag, utan jag har mest gått och irriterat mig på allt som händer runt omkring... vilket inte bådar gott
* Tycker Blondinbella var kass på MTV -galan (ursäkta) men jag tror Kenza ärligt talat gjort det mycket bättre, som inte kunde pga sjukdom. Inget illa menat mot Isbella dock.
* Min mage som inte låter mig glömma att jag är irriterad :O
* Den iskalla vinden som blåser sönder Jönköping
* mörkret
UPS
* Jag myser i världens mjukaste filt
* klockan visae på 20.09 vilket måste tyda på någonting positivt, right?
* Jag älskar min nya tröja
* Taylor Swift som totalt förjtänade priset fantastisk sångerska och person!
* Beyoncé som lät henne komma upp igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0