day after day after day

varit sjukt trött hela dan, för när jag vaknar en gång är jag vaken
och när mor och bror min gapar på morgonen går det inte precis att sova
har precis varit hos rakel och tittat på män som hatar kvinnor, jag menar är svenskar helt förtjusta i naket eller? Jag menar hela Sverige är som en stor playboy-katalog bortsett från att kvinnorna har sina egna bröst
jag menar typ tänk på Wallander och Beck, hur många gånger är inte kvinnorna nakna?
jag själv är förtjust i det uppenbara och lyckliga amerikanska
därför sitter jag nu och myser till the holiday

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack detsamma, nu var det ju bara min testblogg du kommenterade i, men min riktiga ser likadan ut;)

2009-09-13 @ 09:22:22
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0