It's Sessions

Idag har varit en sån där sen sommardag, en sån dag som skulle vara fantastisk på våren för då är det snart sommar. Men nu vet man aldrig vilken den sista är och det gör mig lite, lite ledsen :/
Dagens moraliska stöd var Filippa som stöttade mig under filmningen av Sessions, men de var inte så kräsna så jag hoppas det gick bra:) Kul var det i alla fall, man kände sig så proffsig, man fick knuffa alla som var i vägen och tillslut hittade jag magstödet, japp luta kameran på magen, sjukt smart.
Träffade Filippas trevliga (hatar ordet trevligt, men ni förstår meningen med ordet) klasskompis Elinor som följde med oss och åt pizza på Majstången... klurigt namn
och det var nog första gången någonsin, någon bad mig vara tyst på en resturang. de kunde tydligen inte höra vad de själva sa i köket... hm?
nu är dock min mun så utmattad med prat, armar slutkörda av kamerahållning, fötterna sönder pga av vikna skor när jag satt på huk och ögonen trötta efter linserna.
så sömn kanske?
JA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0