självständiga efter Disney?

Lämnat Disney och utvecklat sin karriär? Det är inte många av de som har gjort det. Vilket jag tolkar som kort kändisskap.

Selena Gomez - på Disney Channel spelar hon Alex Russo i serien "Wizards pf Waverly Place".Har tidigare gjort en hel bunt av familjekomedier. Att hon kommer lämna denna genren verkar tveksamt då hon just nu är aktuell med filmen Ramona and Beezus även den en familjekomedi.

Demi Lovato - Började med ett avsnitt i Prison Break. So long so good, men hamnade efter ett antal komedier i filmer som Camp Rock. Nu är hon aktuell i uppföljaren Camp Rock: The Final Jam

Dylan och Cole Sprouse: Cole var som 9 år bekant som rollen Ben Geller, Ross son i Vänner. Bröderna är nu mest kända som Zack och Cody. Har ännu inte lämnat genren

Zac Efron - FINALLY! Zac Efron i High School Musical har vi alla sett. En medelmåttig film enligt mig. Vi har sedan sett honom utvecklas i filmer som Hairspray och 17 Again. Just nu filmar han filmen The Death and Life of Charlie St. Cloud som är ett drama. Kanske så får Zac än längre karriär än Jesse McCartney i filmens värld. (Även om Jesse är min favorit)

Ashley Tisdale - började som Maddie i Zack och Cody och blev sedan mer känd som Sharpay i High School Musical. Dock är hennes framtida jobb i samma genre som förgående. Så tyvärr Ashley men jag tror det blir ett ByeBye om något år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0