Tävling!

Japp, så nu är det dags!
Tycker du att då har en skådespelartalang men aldrig riktigt fått visa den. Har du drömt om att vara med i en stor film? Jag har möjligheten att ge dig audition-adresser och information till filmatiseringen av The Host. (Det ingår också hur din perfekta filmresumé ska se ut och hur fotografiet ska se ut bl.a)
Detta ända du behöver göra är att skicka in en film på dig själv där du gestaltar din favoritkaraktär. Vilken som helst, t ex Jokern, Jack Sparrow eller Catwoman, vem som helst helt enkelt.
Filmen ska ändast vara 20 sekunder lång, så det gäller att stråla på detta korta ögonblick.
Filmen skickar du till [email protected]
Tävlingen håller på till 20 oktober

Kommentarer
Postat av: Söderlund

¤ Dissar du Uggsen? ¤

Då tycker jag att du ska komma med en kommentar i min

blogg där jag i dag dissar dessa groteska "skor"...



Börja följa bloggen som är en av de absolut mest fram-

gångsrika bloggarna ute i bloggvärlden just nu. Jag

hoppas och tror att du väljer att vara med och dela

med dig av just dina tankar och åsikter i ämnet.



Tack på förhand och ha en trevlig dag! :)



Mvh

Söderlund

2009-10-01 @ 11:59:47
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0