that's the week of all weeks

okej idag är det väl inget särskilt med, började ju sent vilket va sjukt gött dock. ska strax ha multimedia sen ikväll blir det filmmanusförfattande. Hoppas det blir bra.
Imorgon har vi skolfoto på morgonen, sen rörlig bild och sist teater
onsdag, vanlig skoldag, dans sen ska jag va med filippa på kvällen för dan efter är det STÙDIEDAG
och då ska jag vara med jenny, sen är det både dans-och filmteam
fredag - ska fira mina 17 år, drygt en månad försenad men jag kan inte bara låta det flyta förbi
lördag - ska nog jobba lite på  second hand på förmiddagen och sen blir det bio
söndagarna- kussarna kommer ju, och lydia hänger med mig på paramore:D
låter det inte toppen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0