Till er bloggläsare...

Så jag tänkte länka till mina favoritbloggar!
Jag är dock sjukt kräsen och det är faktiskt bara 3 stycken som fått upp mitt intresse.
Egoina - En grymt rolig och härlig tjej! En blogg som verkligen piggar upp på dessa trista dagar.
Marie Serneholt - Alla vet väl vem hon är? Vi följer med henne i shopping, privatlivet och jobb. En ganska simpel och trevlig blogg kan man väl säga kort sagt:)
Lydia - Hey, titta min egna kusin:O, mycket bilder bjuds det på och inte för långa inlägg. Vilket är perfekt för sådana som mig. Trevlig layout och hon är grym på att baka måste tilläggas;)

Kommentarer
Postat av: amanda

sv : haha a de gör jag ;)

2009-09-25 @ 14:20:42
URL: http://miirro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0