vad är det med söndagar?

filmningen gick bra:) mycket lipande framför Edward och jag menar seriöst så har jag aldrig träffat folk som e lika twilight tokiga som dem. Jag menar jag är ju typ ovetande om man jämför med dem, haha
de hade koll på att idag var Bella Swans födelsedag, skillat hörni, haha
men som sagt så börjar det ju dra sig mot den 20 november nu
ni var grymma dock! måste tilläggas
är sådär allmänt lam idag... men så är det ju varje söndag
all energi från veckan är försvunnen och man försöker bara vinna ny
ska strax sticka och städa på pappas jobb... sen blir det väl någon film
ha det!
(jag ser sjukt liten ut på alla bilder, men det gör ju bara så att ni ser större ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0