Har jag gått och blivit modebloggare?

Hemskt vad mycket kläder och sådant jag skriver om nuförtiden, ett nyfunnet intresse vem vet.
Tänkte visa min senaste kreation som skapades av endast en sax och sicksack-söm
Ta dá, utslitna jeans som använts flitigt sen jag var tolv, ja vissa växer inte
Och så här blev det efter transformationen (de nedersta)
De där uppe är ett annat par jeans som jag passade på att klippa av.
Så eftersom jeansshorts är så dyrt så har jag nu sparat en förmögenhet, (blir säkert att jag köper ändå)
Men vi får se hur dessa ser ut i sommarsolen

Kommentarer
Postat av: amelie

riktigt smart!

2010-04-01 @ 21:29:19
URL: http://ameliesandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0