Five hundred twenty five thousand six hundred minutes

Kollat på RENT ikväll, precis som igår. Och om jag någonsin har haft en crush på en kille, har jag nu bestämt för att jag inte är straight längre utan något helt nytt, jag är kär i musikaler.
Fantastisk! Älskar karaktärerna, älskar sångerna som inte alls är som vanliga musikaler och älskar Roger ofc.
...
Snön är snart borta, eller ja... det har regnet i 3 dar nu och snön har minskat något enormt efter att varit 4 dm till typ 2. Snart är våren här och det kommer bli så härligt! Fick reda på att det är 16års gräns i Tyskland så det lär bli utgång i alla fall. Sen fyller min kära vän Malin 18 om 2 dagar, shit det går sjukt fort! Sen är det endast 13 skolveckor kvar i 2an... 13 veckor. 13 veckor kvar som jag och Filippa går på samma skola... sen drar hon till staterna ett år. Hjälp det händer mycket nu, precis som jag förutspådde 17 år är året där allt förändras. Än så länge till det positiva måste jag säga :)
...
Imon blir det att luncha med Anna mellan jobbtimmarna.
Och idag fick ni väldigt mycket information. Och jag ber er lycka till med att sova inatt jag hatar sönda nätterna...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Nemen hej! Å vad kul o höra :) Tack! Det är många som har frågat det men jag har tyvärr sagt nej till i princip alla. Men mitt starka tips är http://designadinblogg.se, det är världens bästa blogg. Där har jag lärt mig precis allt, och han förklarar jättebra! :D Så testa vettja! Lycka till :)

2010-03-01 @ 18:53:59
URL: http://ammandda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0