while mention it...

När vi ändå är inne på vad folk har sagt, ska jag berätta nåt riktigt sjukt min lärare sa idag.
Vi hade tittat på en film om konjukturer (eller vad det heter) vilket var allmänt segt och extra segt efter att vi sett en seg film precis innan. När klockan är 5 i stänger han av filmen vänder sig sedan mot oss och skriker någonting om ni jävla sjusovare eller någonting och får värsta utbrottet över den 3 kanske 4 människorna som råkade somna.
Sen ska han ge något exempel av något slag och säger nåt så korkat som: Tro inte att det är några vidriga bögjävlar i Stockholm som tar era jobb.
Och vad menar människan med det, sen så knäcker han ut en dömande förolämplning mot alla som har näsringar. Jag menar om han var en kvinna så skulle jag gissat på PMS. men inte ens då förolämpar man sina elever, sjukt dålig stil.
(Brukar inte skriva inlägg om lärare, men detta var bara för mycket)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0