Dagens hinder

Jag trotsade förkylningen och begav mig iväg för filmning i Vaggeryd. Jag fick även utstå näsblod x3. Japp livet som mig är tufft. Men det verkade som jag kunde övervinna allt, tills ja för en halvtimme sen då förkylningen tog kol på mig och avbröt 18års festen och jag fick bege mig iväg själv i mörkret. Men vill passa på att tacka de fina tjejorna som fyllt.
Här kommer lite bilder från filminspelningen:
Dessa var våra 4-åriga gangstrar, och man behöver tålamod med barn. Det var en ordentlig erfarenhet måste jag säga. Men det finns inget sötare än småbarn, jo kanske min hund.
Ninni plutar mot (med) kameran
Rebecca på språng med rekvisitan

Kommentarer
Postat av: malin

tack själv melina!!

2010-03-21 @ 12:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0