Den delen av facebook som säger vem jag är

Min första facebookhobby var att gå med i klockrena grupper, min andra hobby var att rensa grupperna och min nuvarande hobby är att göra som jag gjorde innan. men man hittar så många roliga grupper som säger så mycket om mig. Så jag har försökt dela med mig av 10 st fansidor och grupper som beskriver Melina, i ingen ordning alls:
Fansidor:
1. Why do you love him?... Beacuse he's Chuck Bass.
2. I may be laughing while your tickle me, but I WILL kill you once you stop
3. I have always wanted to Get in a Cab and Say "Follow that car"
4. If a boy can play guitar it makes him that much more attractive
5. Golv? Jag kallar det horisontell garderob
6. Giving random codenames to people so you can talk about them with friends
7. I wish I could record my dreams and watch them later
8. The deep conversations before going to bed at sleepovers
9. I wish music played during epic moments of my life and not just in movies
10. I like the smell of rain / I hate when Brad Pitt calls me and I'm in bed with Johnny Depp (man kan ju alltid drömma lixom)
...
Grupper:
1. We who wish Pokémon existed
2. Vi som föddes som stjärnor och dör som legender. Vi föddes 1992
3. Varför djurförsök när det finns pedofiler?
4. I blame Disney for my high expectations on men
5. Vi som har superkrafter
6. Officiella finsmakare av Jönköpings kekabsås (jag menar seriöst hur klarar man sig i andra städer?)
7. Vi som blir fula på bild men är awsome i verkligheten
8. Vi som vill ha tillbaka musik/cd affären på A6 (megahertz I will never forget you)
9. 1992 was the year legends were born (jag menar 2 liknande grupper, det måste bara va sant)
10. Vi tjejer som älskar när killar kan sjunga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0