Spa

jag har kommit fram till att jag inte är fotogenisk, det är något jag försökt öva bort... men tydligen är jag dömd till det här.
Dagen var supermysig, hjärnan blev uttömd över vattenångan, och av Michael Jackson musik
Jag lekte med eld
Efter att ha väntat på Elsa en timma kom hon, utan bikini, utan, ansiktsmask
Min mask, som redan var utklipp, jag påminner om Hannibal eller något
dags att kleta på en bättre mask, ehm noppa ögonbrynen kanske?
superseriös, medan det är kallabalik där bak
Ninni och Elsa goes Bonnie & Clyde
och jag ville inte vara sämre jag
Det slutade med att vi badade i cider, då hälsa råkade sparka ner våra glas i vattnet. Men vem vet, cider kanske är bra för huden...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0