Stockholm och Melodifestivalen

Så igår bar jag och Emma av oss mot Stockholm för att gå på genrepet av Melodifestivalen
Darin med You're out of my live
första gången jag sett den här killen live på drygt 3 år
Salem Al Fakir med saknade Björn vid pianot
Anna Bergendahl med den nu officiella vinnar låten, This is my life
...
Sen tänkte Emma och jag stanna kvar en stund, få en närmre glimt av Darin och Salem måhända. Men vakterna hade andra planer. Lyckligtvis fanns där en snäll vakt som fixade autografer och delade ut de. Så Emma sprang efter honom och snappade åt sig ett vykort. Lycklig som hon var presenterade hon kortet för mig "Du vet väl att det är Erics autograf?" och där var det inte lika roligt längre.
Vakten sa sen att han skulle hämta fler autografer. Sen kom han tillbaka och jag tvingade fram mina valpögon och sa snälla, så jag fick kortet före massor av småtjejer. Yes tänkte jag Darins. Vände på kortet, men nej vem var det om inte Eric.
Men även om han låtsatsvann igår och jag Emma inte var så lyckliga över det, så vann han ju faktiskt inte idag. även om han knuffade undan kära Darin från palplatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0