En misslyckad onsdag

Började med att jag åkte upp till a6 med anna och sabina, vi var på jakt efter den sista touchen för våra maskerad kläder. Hittade det mesta.
Sen åkte jag hem fixade lite innan jag åkte till Ninni. Var där i några timmar och sminkade bytte om och fixade oss innan vi begav oss till Halloween festen nere i stan.
Men insåg då, att 18+ är och kommer alltid att vara bättre än 16+. Hälften hade inte klätt ut sig. Sen va köerna så långa och ett väldigt dåligt kö-system gjorde att vi tillslut hamnade intryckta mot väggen utan luft.
Jag, anna och sabina had köpt biljetter men ändå lyckades folk utan biljetter komma in före.
Tillslut kom polisen, inte glad precis och hade schäfrar med sig. Och ja hunden va någon decimeter från mitt ansikte, vilket inte gjorde mig lite skakis.
kvällen avslutades dock helt okej hemma hos Ninni, utan halloween fest och 180 kronor åt ingenting (100 till klädaccessoarer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0