The Reason

så jag hörde Hoobastanks "The Reason" när jag åkte hem idag. Och jag kom på att Stephenie Meyers lyssnade ju på den när hon skrev New Moon, och jag menar shit vad sorglig den låten plötsligt blev.
...
jag och filippa satt igår och tittade på mina blogginlägg från november förra året. Då jag precis hade kommit hem från Twilight-filmen. Haha oj, vad inläggen var osamanhängande och jag bokstavligt svävade på moln.
och jag ber till Gud att det inte blir så när jag kommer hem från New Moon. Men det är lika olönt som att dricka 3 liter vatten utan att bli kissnödig.
åh vilken frid om Stephenie aldrig skapat denna kärlekshistoria
(om ni vill läsa detta lustiga inlägg klicka här)
...
men nu på tal om bio ska jag strax till Filmstaden och träffa Ninni och Rebecca och se Michael Jackson This is it!
bild från: http://www.newsday.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0